Pien’s verjaardag - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van watzieik - WaarBenJij.nu Pien’s verjaardag - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van watzieik - WaarBenJij.nu

Pien’s verjaardag

Door: watzieik

22 September 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Ik werd wakker gezongen in het hotel in Saigon .... . er hingen al ballonnen en slingers! Ik voelde me gelijk jarig! Ik kreeg op bed super leuke, internationale cadeau’s. We hebben lekker pannekoekjes voor ontbijt gegeten. En we hebben van ons hotel een prachtige (en heerlijke) taart gekregen. Wat we daarna hebben gedaan was voor mij een verassing!

We zijn met de local bus naar het Damsen Waterpark gereden! Dat was echt super. Met heeeeeel veel glijbanen en andere dingen. Ze hadden daar een kabelbaan waar je eindigde in het water. En je had glijbanen waar je met een tubeband vanaf ging. Je had een rivier met stroming waar je je in mee kon laten sleuren. En je had een glijbanen waar je uitkwam op een ronddraai ding. Je had ook een super gave glijbaan. Je ging van heel hoog naar beneden en daarna weer omhoog en zo ging het lang door tot je bij een weggetje kwam waar je eindigde. En als laatste had je 4 glijbanen die wij niet hebben gedaan. Daar hebben we heel lang gespeeld.

Daarna zijn we door gegaan naar het sheraton hotel. Om daar een cocktail op het dakterras te drinken. Dat was erg gaaf. Want zo kon je bijna heel de stad van boven bekijken. Daarna zijn we bij een super leuk restaurant gegeten. Dat was echt gezellig. Kortom, mijn verjaardag was sssssssssuuuuuuuuuppppppppppeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 22 September 2011 - 08:23

Bianca:

Wow Pien........, wat een verjaardag. En die taart ziet er ook helemaal geweldig uit. Waren de roosjes lekker? Ik zou willen dat we onszelf even heen en weer konden zappen dan hadden we zeker een cocktailtje mee gedronken. Nu proosten we op afstand op je verjaardag. Nog gefeliciteerd.

Liefs van Luna, Mercedes, Silver en Bianca

• 22 September 2011 - 10:10

Oioe:

Lieve Pien, wat een fantastische onvergetelijke dag is dat geworden voor jou! En wat een lekkere taart, geven die 2 kaarsjes op de ééntjes aan dat je onderweg bent naar je tweede lustrum? En die ene waterglijbaan, wow, wat stijl!! Alle drie nu jarig geweest in Azië!! En in verschillende landen.
    Nu zullen jullie wel op reis zijn door Vietnam naar het noorden, we zijn benieuwd of de visa geregeld konden worden. Geniet met elkaar, stralende familie, van het zo ongestoord heerlijk samen zijn.
    Liefs en een dike knuf.

• 22 September 2011 - 18:40

Edo:

Whow pien wat een gave verjaardag echt super cool. Wat een stoere glijbanen. Jij moet wel een hele leuke dag hebben gehad. Hier is alles goed met ons. Vandaag zijn ze eindelijk met de verbouwing begonnen. Dus dat is spannend. Fijne reis verder, liefs OKPEP