Op bezoek bij de panda’s - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watzieik - WaarBenJij.nu Op bezoek bij de panda’s - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watzieik - WaarBenJij.nu

Op bezoek bij de panda’s

Door: watzieik

Blijf op de hoogte en volg

10 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

We vertrokken bij Sim’s cozy, mijn favoriete hostel met de 2 lieve konijntjes (Bully en Midget). We gingen met de gewone bus waar helemaal geen buitenlanders in zaten behalve wij. Mama zag een scooter rijden met een geslachte koe achterop. Raar he. Toen kwamen we bij een park waar alle panda’s in leven. Ik heb heel veel foto’s gemaakt. We liepen naar een plek waar ze gevoerd werden. Weet je dat er 2 soorten panda’s waren: rode panda’s en de zwart met witte. De rode vond ik ook heel schattig. Wist je waarom we zo vroeg met de bus gingen? Omdat panda’s heeeeeel veel slapen! Een tijdje later ging ik met een panda op de foto! Ik vond het heeeeel erg leuk, HEEL erg leuk. Ik ging alleen naar binnen, pien en enne en pappa en mamma mochten niet mee. Wij gaven het fototoetsel af aan iemand van het park. Ze namen heel veel foto’s terwijl ik de panda aaide. Maar…op het laatst krabde de panda mij en toen ging ik weer naar buiten. Het deed gelukkig niet heel veel pijn hoor. Ik vond het super leuk en gaaf. Ik denk dat ik nooit meer een panda aan zal raken in de rest van mijn leven!

  • 10 Augustus 2011 - 18:34

    Oioe:

    Lieve Willemijn, wat heb jij wat bijzonders meegemaakt! Zoals je schrijft, wij wisten ook niet dat er 2 soorten waren, een rode en een zwart-witte. We hebben eerst de plaatjes bekeken en dachten dat de rode de jongen waren en nog "kleur"' moesten krijgen, maar die hebben ze dus al. De Panda heeft je gelukkig géén blijvend "aandenken" meegegeven! Bewaar de foto maar. En een geslachte koe achter op de fiets, je zult wellicht nog wel meer van dergelijke gebeurtenissen tegenkomen. Jullie beleven wel wat. Zijn ook benieuwd hoe de reis verder verloopt, maar dat horen we nog wel. Eerst een stevige knuf en tot horens, schrijfs of skypens.

  • 11 Augustus 2011 - 08:15

    Mary :

    ja wat leuk willemijn jou te zien en de panda dat is eens en misschien nooit meer dat je een panda naast je heb zitten geweldig hoor zo grote knuffel en van mij kryg je ook een knuffel van verre doeiiiiiiiiiiiiiiii

  • 14 Augustus 2011 - 06:57

    Carolin:

    Haha! Willemeijn, that picture with you smiling and the panda next to you is great!!! He looks really happy to sit there with you. Reminds me a little of an old Chinese guy, sitting in a bar, having his after-work drink. I think you will not forget about this experience either.

  • 23 Augustus 2011 - 18:19

    Nynke:

    Héeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vet dat je het duft maar wat duurd 4 manden lang ik mis je heel erg hoor ik hoop dat we weer is kunnen skypen en wat heeft pien een mooi reis verslag gemaakt dddddddddddddoei we skypen weer groettttt nynke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 56972

Voorgaande reizen:

04 Juli 2011 - 21 Oktober 2011

spleet oogjes en stokjes

Landen bezocht: